Dzień dobry,
Poniżej znajdzie Pani regulamin, w którym zostały zawarte informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.
Proszę pamiętać, że jeśli ma Pani jakiekolwiek pytania czy wątpliwości, jesteśmy do dyspozycji pod adresem: kontakt@anelle.pl oraz pod numerem telefonu 731 149 095 (pracujemy w godzinach 9:00-17:00).
Sklep Anelle dostępny pod adresem www.anelle.pl, prowadzi firma zarejestrowana przez Prezydenta Miasta Krakowa:
MARI Edyta Woźniak
os. Młodości 2/18
31-908 Kraków, Polska
NIP: 678-291-96-01 REGON: 121467678
z kontem bankowym o numerze:
BRE Bank S.A. – mBank
56 1140 2004 0000 3102 7252 7499
Na potrzeby Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Kupujący jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za Towar;
Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna wyposażona w zdolność prawną, w szczególności Konsument lub PNPK;
Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą Umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Przedsiębiorca na prawach konsumenta (PNPK) – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
Przedsprzedaż — proces zbierania przez Sprzedawcę zamówień na Towary, które będą dostępne w sprzedaży od określonego terminu, i zawierania Umów przed planowanym terminem wprowadzenia Towarów do sprzedaży;
Regulamin – regulamin sklepu internetowego Anelle.pl, dostępny pod adresem https://anelle.pl/regulamin/;
Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://anelle.pl i jego rozszerzeniami;
Sprzedawca – Edyta Woźniak działająca pod firmą MARI Edyta Woźniak, zarejestrowaną pod adresem os. Młodości 2/18, 31-908 Kraków, NIP: PL6782919601, Regon: 121467678;
Towar – wszelkie rzeczy ruchome oferowane przez Sprzedawcę w ramach Sklepu;
Towar Outletowy – Towar, w odniesieniu do którego Kupujący został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od typowych wymogów zgodności z Umową, np. w zakresie kompletności, jakości, funkcjonalności itp.;
Towar z Elementami Cyfrowymi (TzEC) – Towar oferowany przez Sprzedawcę, zawierający Treść Cyfrową lub Usługę Cyfrową, bez których Towar nie jest w stanie prawidłowo funkcjonować. Treści Cyfrowe lub Usługi Cyfrowe mogą być dostarczane przez Sprzedawcę lub podmiot trzeci;
Treść Cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej;
Umowa – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, której przedmiotem jest świadczenie Usług Elektronicznych lub sprzedaż Towarów na rzecz Kupującego;
Usługi Cyfrowe – usługi pozwalające Kupującemu na:
Usługi Elektroniczne – wszelkie usługi elektroniczne świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego na pośrednictwem Sklepu. Usługi Cyfrowe stanowią rodzaj Usług Elektronicznych.