SPIS TREŚCI:
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
II. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
III. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE
IV. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU
V. REKLAMACJA PRODUKTU
VI. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
VIII. POLITYKA PRYWATNOŚCI
IX. POLITYKA COOKIES
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sklepie internetowym Anelle.pl dbamy o prawa konsumentów, stosując się bezwzględnie do Ustawy o Prawach Konsumenta. Niniejszy regulamin nie wyłącza ich ani nie ogranicza w żadnym stopniu, a w razie jakichkolwiek niezgodności – pierwszeństwo zawsze mają przepisy wspomnianej Ustawy. Z kolei wszelkie postanowienia mniej korzystne dla konsumenta niż przysługujące mu na mocy Ustawy o Prawach konsumenta prawa należy uważać za nieważne.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.anelle.pl prowadzony jest przez wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej firmę:
MARI Edyta Woźniak
os. Młodości 2/18
31-908 Kraków
NIP: 678-291-96-01
REGON: 121467678
adres e-mail: kontakt@anelle.pl
2. Definicje:
KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych
SPRZEDAWCA – Edyta Woźniak prowadząca działalność gospodarczą jako firma MARI Edyta Woźniak, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, wykonująca działalność pod adresem: os. Młodości 2/18, 31-908 Kraków, NIP 6782919601, REGON 121467678.
SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem internetowym: www.anelle.pl
PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do koszyka elektronicznego oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności i dostawy.
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
3. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe po spełnieniu przez Klienta wymagań technicznych, które wymieniają jedynie narzędzia niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca, to jest:
– komputer, laptop, tablet, telefon lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
– przeglądarka internetowa
– włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi javascript.
II. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
1. Moment zawarcia Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie Internetowym.
2. Cena Produktu jest podana na stronie Sklepu Internetowego w polskich złotych wraz z podatkami. O łącznej należności za zamówienie wraz z podatkami oraz kosztami dostawy Klient dowiaduje się w trakcie składania Zamówienia na stronach Sklepu Internetowego. Należność ta uwidoczniona jest także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży w podsumowaniu zamówienia, to jest ostatniej części Formularza Zamówienia.
3. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie Zamówienia oraz zawarcie Umowy Sprzedaży za pomocą stosownego komunikatu na stronie Sklepu Internetowego, a także w wiadomości e-mail wysłanej na adres e-mail podany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
4. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta między Klientem z Sprzedawcą w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z potwierdzeniem Zamówienia oraz utrwalona jest dodatkowo w systemie informatycznym Sklepu Internetowego.
III. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE
1. Klient ma do dyspozycji następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą:
a) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, to jest na rachunek o numerze: 56 1140 2004 0000 3102 7252 7499.
b) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
c) płatności elektroniczne odbywające się za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, obsługiwane przez spółkę Dialcom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań.
2. Termin płatności:
a) w przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem lub płatności elektronicznych, Sprzedawca prosi o dokonanie płatności w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
b) w przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
IV. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU
1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są Klientowi uwidocznione na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania przez Klienta zamówienia oraz na podstronie “Wysyłka i płatność”.
2. Klient ma do wyboru następujące metody dostawy Zamówienia:
a) przesyłka pocztowa, w tym także przesyłka pocztowa za pobraniem.
b) przesyłka kurierska, w tym także przesyłka kurierska za pobraniem.
c) przesyłka za pośrednictwem Paczkomatów Inpost.
3. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 30 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku zamówienia zawierającego produkty o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 dni roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
a) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatnościami elektronicznymi za pośrednictwem Przelewy24 – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
b) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
V. REKLAMACJA PRODUKTU
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi zamawiane produkty bez wad.
2. Klient może złożyć reklamację między innymi:
a) drogą pisemną na adres: MARI Edyta Woźniak, os. Młodości 2/18, 31-908 Kraków, Polska,
b) poprzez e-mail – za pomocą poczty elektronicznej na adres: kontakt@anelle.pl
3. Sprzedawca prosi Klienta o podanie w opisie reklamacji:
– informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
– żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży
– swoich danych kontaktowych, tj. danych kontaktowych osoby zgłaszającej reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Powyższe należy rozumieć wyłącznie jako zalecenia, które nie mają wpływu na skuteczności reklamacji.
Klient może, ale nie musi, skorzystać z poniższego wzoru zgłoszenia reklamacji towaru:
……………………………………….
Miejscowość, data
……………………………………….
Imię i nazwisko konsumenta
……………………………………….
……………………………………….
Adres zamieszkania
Zgłoszenie reklamacji towaru
Oświadczam, iż na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), zgłaszam niezgodność towaru z umową.
Nazwa reklamowanego towaru:
Ilość reklamowanego towaru:
Data zakupu:
Dowód zakupu (np. paragon):
Data stwierdzenia wady:
Dokładny opis wad:
W jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone:
Moje żądania (zaznaczyć właściwe):
1. Nieodpłatna naprawa
2. Przecena o ………….. zł
3. Wymiana produktu na wolny od wad
4. Odstąpienie od umowy (zwrot gotówki).
5. Inne:
Uwaga: Odstąpienia od umowy kupujący może żądać jeżeli nie jest możliwa naprawa ani wymiana towaru, albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy wymiana lub naprawa narażają kupującego na znaczne niedogodności (Art.8. ust.4).
………………………………
podpis Konsumenta
4. Sprzedawca zobowiązany jest ustosunkować się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeśli Sprzedawcy w powyższym terminie nie ustosunkuje się do reklamacji, oznacza to, że uznał reklamację za uzasadnioną.
5. Jeśli ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi będzie niezbędnie wymagało dostarczenia Produktu do Sprzedawcy, Sprzedawca zwróci się do Klienta z prośbą o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres MARI Edyta Woźniak, os. Młodości 2/18, 31-908 Kraków, Polska. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu byłoby dla Klienta niemożliwe albo utrudnione w stopniu nadmiernym, Sprzedawca poprosi Klienta o udostępnienie Sprzedawcy Produktu w miejscu, w którym Produkt się znajduje, po uprzednim wspólnym uzgodnieniu terminu.
6. Prośba o dostarczenie Produktu nie wpływa na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza praw Klienta wynikających z Kodeksu Cywilnego.
7. Pozasądowe rozstrzyganie sporów: pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Stanowi ona interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu, który dotyczy zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
VI. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości korzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych/miejskich rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
b) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
c) Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego/miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość. Oświadczenie to może zostać złożone na przykład:
a) drogą pisemną na adres: MARI Edyta Woźniak, os. Młodości 2/18, 31-908 Kraków, Polska,
b) poprzez e-mail – za pomocą poczty elektronicznej na adres: kontakt@anelle.pl
2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta, dostępny jest także poniżej:
……………………………………….
Miejscowość, data
……………………………………….
Imię i nazwisko konsumenta
……………………………………….
……………………………………….
Adres zamieszkania
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Niniejszym odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów:
Data zamówienia:
Data odbioru towaru:
Imię i nazwisko konsumenta:
Adres konsumenta:
Proszę dokonać zwrotu zapłaconej ceny towaru wraz z poniesionymi przeze mnie kosztami dostawy towaru do konsumenta na niniejszy numer rachunku bankowego / w inny sposób (*):
Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
Miejscowość, Data:
(*) niepotrzebne skreślić
3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od momentu, gdy produkt zostaje wzięty w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Konsument może zwrócić Produkt na adres: MARI Edyta Woźniak, os. Młodości 2/18, 31-908 Kraków, Polska.
7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
8. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.
VIII. POLITYKA PRYWATNOŚCI
Niniejsza polityka prywatności Sklepu Internetowego ma charakter informacyjny, czyli nie wprowadza żadnych obowiązków dla Klientów Sklepu Internetowego.
1. Administratorem danych osobowych zbieranych w Sklepie Internetowym jest Edyta Woźniak prowadząca działalność gospodarczą jako MARI Edyta Woźniak, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, wykonująca działalność pod adresem: os. Młodości 2/18, 31-908 Kraków, NIP 6782919601, REGON 121467678, zwana dalej Administratorem i będąca jednocześnie Sprzedawcą.
2. Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
3. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem. Dane zbierane są dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
4. Do możliwych celów zbierania danych osobowych Klientów przez Administratora należą: zawarcie i realizacja Umowy Sprzedaży, marketing bezpośredni własnych produktów Administratora.
5. Do danych osobowych Klientów, które może przetwarzać administrator, należą: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy).
6. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego danych osobowych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
7. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do: żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. W przypadku udzielenia przez Usługobiorcę lub Klienta zgody na przetwarzanie danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora zgoda może być odwołana w każdym czasie.
8. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
IX. POLITYKA COOKIES
1. Pliki cookies, zwane ciasteczkami, są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Sklepu Internetowego (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności od urządzenia, z którego korzysta osoba przeglądająca Sklep Internetowy).
2. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony Sklepu Internetowego w celu identyfikacji Klientów jako zalogowanych w Sklepie Internetowym i pokazywania, że są zalogowani, w celu zapamiętywania Produktów dodanych do koszyka, w celu zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia lub danych logowania do Sklepu Internetowego, a także w celu prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony Sklepu Internetowego.
3. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików cookies. W przypadku braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików cookies. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.), przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.